Alle funksjoner du trenger

d:Signage infoskjermsystem inneholder en mengde standard funksjoner du kan bruke når du skal styre innholdet på skjermene. d:Signage inneholder endel unike funksjoner som kommer gjør opplevelsen og ikke minst resultatet bedre.
Publisering
d:Signage har mange valg for tidsstyring av innhold. Enkel administrering av innhold med start- og stoppdato med klokkeslett og frekvens.
Manuelt innhold
Publiser innhold direkte i den skybaserte løsningen med dine egne designede maler for tekst, bilder, nyheter, arrangementer m.m.
Smart distribusjon
Vår unike distribusjonsmodell gjør at du enkelt kan publisere ulikt innhold til ulike områder og soner – globalt, nasjonalt, regionalt og lokalt.
TakeOver spilleliste
Med TakeOver spilleliste kan du enkelt publisere en eller flere poster som overstyrer alt innhold på en, noen eller alle skjermer i organisasjonen.
Soner
Med soneinndeling av skjermene kan du distribuere målrettet og relevant innhold til dine brukere. Soneinndeling kan f.eks. være #public, #intern, #resepsjon og #kantine.
Datadrevet innhold
Med datadrevet digital signage kan du vise innhold fra PowerBI, Sharepoint, Microsoft 365 m.fl., og oppdatering av skjermene skjer automatisk.
Roller og brukere
Du kan ha mange redaktører som kan publisere innhold fra et gitt nivå i organisasjonen og nedover. Innholdet på skjermene kan også blandes med innhold fra redaktører over eget nivå.
Filtrert innhold
d:Signage bruker skjermens geolokasjon for automatisk publisering av værmelding, tidsoner, bussavganger m.m. Så slipper man å endre input for hver enkelt skjerm.
Sensorstyrt innhold
Med sensorstyrt innhold kan en, flere eller alle skjermer vise et bestemt innhold når sensoren trigges. Kan også bygges inn i skjermene.
Frekvens
Med frekvens kan du publisere innhold som f.eks. skal vises skjeldent i spillelistene.
Konsern struktur
Standard funksjon gjør det enkelt å lage konsernstruktur med ulike design, roller, språk og integrasjoner.
Trigger
Trykk på en knapp for å endre innhold på skjermen. Praktisk hvis skjermen brukes i offentlige rom.
Redaktør/Feed
I større virksomheter kan f.eks. HMS leder publisere innhold til et feed som skjermansvarlige kan abonnere på. Fylles automatisk på med nytt innhold.
Varslinger
Du får automatisk varsler når skjermer er offline, api nøkler trenger oppdateringer o.l.
Responsive maler
De fleste maler er allerede designet for å være responsive, så du slipper å bekymre deg for det når du publiserer innhold.
Abonnér på fellesinfo
I større virksomheter kan avdelinger abonnére på annet innhold som f.eks. HMS-, HR-, konserninfo. Bestem hvor mange saker du vil vise og hvor du vil vise de.
API integrasjoner
d:Signage infoskjerm gjør det mulig å hente data via RSS, RegEx eller Rest API.
Filer
Last opp filer og publiser. PowerPoint, Word, Excel, filmer, bilder m.m.
Flere profiler i samme løsning
Mulighet for å legge inn flere "Brand Guidelines" dersom selskapet består av mange underselskaper med annen profil.
Les mer
www
2 faktor pålogging
Funksjon for 2-faktor pålogging via Google Gsuite og Microsoft SSO, samt MFA pålogging på integrasjoner for optimal sikkerhet.

Vil du vite mer?
Ring oss på 941 62 180 eller fyll ut skjema nedenfor så tar vi kontakt.

Test løsningen gratis i 30 dager!

Er du usikker på om dette er det riktige for din bedrift tilbyr vi 30 dagers gratis test. Kontakt oss for avtale om oppsett og kom i gang med testperioden allerede neste uke.
BESTILL GRATIS TEST!
Demo
For en optimal testperiode anbefaler vi at evt integrasjoner mot intranett og andre systemer settes opp. Dette krever tilgang til nødvendige API nøkler som vi setter opp gjennom et møte med IT avdelingen. Selve oppsettet av løsningen tar fra 1-2 dager og er helt uforpliktende. Ingen kostnader påløper før dere har fått testet ut løsningen i 30 dager.