PÅ KONTORET:

Infoskjerm øker produktivitet og trivsel på arbeidsplassen

Infoskjermer i kontormiljøer er en effektiv måte å kommunisere med ansatte på. Med godt gjennomtenkt og målrettet innhold kan de bidra til økt produktivitet, styrke fokus på felles mål og skape en mer attraktiv arbeidsplass som fremmer trivsel og stabilitet blant ansatte. Det aller viktigste er imidlertid å definere klare mål for hva man ønsker å oppnå med bruken av infoskjermene.

Infoskjerm på kontoret

Infoskjermer i kontormiljøer er en effektiv måte å formidle viktig informasjon på en rask og tydelig måte. De gir ansatte tilgang til oppdaterte beskjeder, møteromsstatus, viktige frister og annet relevant innhold uten å måtte sjekke e-poster eller andre systemer. Dette kan bidra til økt produktivitet, bedre internkommunikasjon og en mer samlet bedriftskultur. I tillegg kan skjermene brukes til å dele inspirasjon, suksesshistorier og motivasjon, som skaper en positiv atmosfære på arbeidsplassen. Kort sagt, infoskjermer er en moderne og fleksibel løsning for å holde alle informert og engasjert.

UNIK FUNKSJON
Tilpass designet på hvert nivå i organisasjonen.

For konsern med flere datterselskaper med egne logoer, skrifttyper og fargepaletter, kan vi enkelt tilpasse og overstyre designet for hver enkelt lokasjon. Dette sikrer en helhetlig, men samtidig lokal tilpasning av merkevareuttrykket.
SMART FUNKSJON
Responsivt design gir maksimal fleksibilitet.

Med responsivt design kan du publisere samme innhold til alle typer skjermformater – fra portrett og landskap til spesialskjermer. Dette sikrer at innholdet alltid ser riktig ut, uansett skjermtype eller størrelse.
INTEGRASJONER
Automatiser innhold med data fra eksterne kilder.

Hent og oppdater innhold automatisk ved å integrere med eksterne kilder som Finn.no, stilling ledig, nettsider, Microsoft-tjenester og mer. Dette sikrer at informasjonen alltid er oppdatert og relevant, samtidig som du sparer tid på manuell oppdatering.
FULL FRIHET
Skreddersydde maler for alle informasjonsbehov.

Vi utvikler spesialtilpassede maler med ønskede funksjoner og design som dekker de fleste behov. Malene kan enkelt redigeres direkte i løsningen, noe som gir en rask og effektiv produksjonsprosess.
Mantena AS
Profilert løsning med mange muligheter og integrasjoner

Mantena leverer moderne vedlikeholdstjenester tilpasset den nye jernbanesektoren. Behovet for informasjonsskjermer i produksjon og på kontoret for å kommunisere status på prosjektene har lenge vært et behov.
Mantena AS
Aktuelle integrasjoner på kontoret
Å integrere infoskjermene mot eksterne kilder sparer deg for mye tid og gir uendelige muligheter.
Instagram

Instagram

Ved å hente poster fra Instagram og vise dem på en infoskjerm, kan du skape en engasjerende opplevelse for publikum.
Les mer
Instagram
RSS

Koble til RSS feed

RSS feed som egen mal er standard i løsningen. Malen tilpasser seg automatisk selskapets visuelle profil med tanke på farger og fonter.
Les mer
RSS
Youtube

Vis filmer direkte fra YouTube

La deg enkelt dele dine, eller andres, YouTube vidoer på infoskjermen.
Les mer
Youtube
Microsoft kalender

Effektiv hverdag med kalender på infoskjerm

Med Micosoft kalender modul kan du vise spesifike kalendere på skjermen. Hva skjer i dag, i morgen, eller løpende neste 5 dager. Vi skreddersyr designet på kalenderen slik at den blir vist i selskapet egen profil. Kan f.eks. brukes på møteromsskjermer eller på resepsjonsskjermer for å ønske kunder velkommen. Brukes ofte også hos entreprenører o.l. for å vise hva som skjer på byggeplassen.
Google Workspace kalender

Vis dine Google Workspace kalendere på infoskjerm

Med Google kalender modul kan du vise spesifike kalendere på skjermen. Hva skjer i dag, i morgen, eller løpende neste 5 dager. Vi skreddersyr designet på kalenderen slik at den blir vist i selskapet egen profil. Kan f.eks. brukes på møteromsskjermer eller på resepsjonsskjermer for å ønske kunder velkommen. Brukes ofte også hos entreprenører o.l. for å vise hva som skjer på byggeplassen.
Google Looker Studio

Synliggjør rapporter fra Google Looker Studio

Gjør dine infoskjermer om til et dynamisk datavisualiseringsverktøy ved hjelp av d:Signage Looker studio-modul.
Rest API

Kraftig modul for å hente data med Rest API

REST-modulen i d:Signage gjør det mulig å hente og vise eksterne data på en effektiv og dynamisk måte, noe som kan forbedre informasjonsflyten og gjøre infoskjermene dine mer relevante og informative.
Les mer
Rest API
Tripletex

Vis salgstall, omsetning, timeregistrering og prosjekter på infoskjermene automatisk på kontoreet.

d:Signage har nå integrert mot Tripletex. Som integrasjonspartner i Tripletex kan vi hente ut mye av innholdet du har - og vise på skjermene dine.
Les mer
Tripletex
Yahoo Finans

Yahoo Finans aksjekurser

Komplet integrasjon mot Yahoo Finans som gir aksjekurser fra de fleste selskaper i hele verden.
Les mer
Yahoo Finans
SuperOffice

Synliggjør salgsstatistikk og resultater fra SuperOffice

Gjør dine infoskjermer om til et dynamisk datavisualiseringsverktøy ved hjelp av d:Signage SuperOfficeI-modul. Lar deg ta bilder av rapporter og innhold og velge utsnitt av dette å vise på dine infoskjermer.
Les mer
SuperOffice
PowerBI

Mer effekt av infoskjermer med PowerBI

Utnytt Power Bi for å gjøre din digitale skilting om til et datadrevet kraftsenter og oppdag hvordan du kan presentere kompleks informasjon.
Les mer
PowerBI
Microsoft 365 SSO

Microsoft 365 Single sign-on

Logg inn til d:Signage med din organisasjons Microsoft 365 brukere med Single sign-on.
Finn.no

Finn.no

Vis dine boligannonser, bilanonser eller annet fra Finn.no på dine infoskjermer.
Les mer
Finn.no
SharePoint

Vis SharePoint innhold direkte på infoskjermene.

Vår avanserte integrasjon mot SharePoint gir deg mange muligheter. Nyheter fra ulike sites hentes ut og vises på dine skjermer automatisk. I tillegg kan du vise filer (powerpoint, Excel, pdf, filer m.m.) direkte fra ønsket SharePoint område. Vi har også muligheten til å hente ut data fra SharePoint lister. En effektiv og bra måte å holde skjermer oppdatert med riktig innhold.
Les mer
SharePoint
Viva Engage

Optimal engasjement med Viva Engage

Bruker din bedrift Viva Engage som et samhandlingssystem, kan du vise frem relevant data fra systemet på skjermer i organisasjonen. Hver enkelt skjerm kan settes opp til å hente informasjon fra egne eller felles grupper i Viva Engage. Løsningen gjør kommunikasjonen internt i en bedrift til en lek.
Les mer
Viva Engage
Google Workspace SSO

Google Workspace Single sign-on

Logg inn til d:Signage med din organisasjons Google Workspace brukere med Single sign-on.
RegEx

Hent ut innhold uten api

Hvis du ikke har noen API løsning så lar lar vår tjeneste deg hente ut strukturerte data fra nettsider ved hjelp av regulære uttrykk (RegEx).
Les mer
RegEx
Smarte funksjoner
Programvaren er full av smarte funksjoner som du vil ha stor glede av i hverdagen. Her er noen eksempler.
API integrasjoner
d:Signage infoskjerm gjør det mulig å hente data via RSS, RegEx eller Rest API.
Smart distribusjon
Vår unike distribusjonsmodell gjør at du enkelt kan publisere ulikt innhold til ulike områder og soner – globalt, nasjonalt, regionalt og lokalt.
Filer
Last opp filer og publiser. PowerPoint, Word, Excel, filmer, bilder m.m.
Flere profiler i samme løsning
Mulighet for å legge inn flere "Brand Guidelines" dersom selskapet består av mange underselskaper med annen profil.
Les mer
www
Responsive maler
De fleste maler er allerede designet for å være responsive, så du slipper å bekymre deg for det når du publiserer innhold.
Trigger
Trykk på en knapp for å endre innhold på skjermen. Praktisk hvis skjermen brukes i offentlige rom.
Se alle funksjoner
Funksjoner
Styrk bedriftskulturen
Med målrettet innhold kan du skape en bedre bedriftskultur og en mer effektiv arbeidsplass.
Informér

Bruk infoskjermen for å effektivt kommunisere bedriftsnyheter, opplæringsmuligheter og teambuilding-arrangementer. Visuelle elementer gjør budskapet ditt iøynefallende og minneverdig.
Motivér

Vis rapporter på kontorets infoskjermer og inspirer team til å dele kunnskap og vellykkede strategier. Det er avgjørende at dette motiverer folk og øker produktiviteten.
Underhold

Lag som ler sammen, holder sammen. Så vis morsomme sosiale medier-innlegg, arrangementer og filmer fra samlinger.
Kom i gang med d:Signage
Ta kontakt for en demo av løsningen i dag. Book et møte når det passer deg.
BOOK DEMO

Aktuelt om digital signage på kontoret

E-paper. Fremtidens fleksible skilting.

Samsung Electronics har avduket sin neste generasjon kommersielle skjermer under Integrated Systems Europe (ISE) 2025. Med fokus på energieffektivitet og AI-integrasjon setter selskapet en ny standard innen digital skilting.
E-paper. Fremtidens fleksible skilting.
Nøkkelen til bedre arbeidskultur

I en tid hvor effektiv kommunikasjon og informasjonsdeling er avgjørende for suksess, ser vi en økende trend blant kontormiljøer som tar i bruk infoskjermsystemer. Vi tok en prat med Sveinung Thunæs, som har lang erfaring innen digital kommunikasjon, for å forstå hvorfor disse systemene har blitt så viktige og hvordan de kan forbedre arbeidskulturen i bedrifter.
Nøkkelen til bedre arbeidskultur
TakeOver spilleliste

​Med TakeOver spilleliste kan du enkelt og raskt overstyre eksisterende innholdet på alle eller utvalgte skjermer i en ønsket tidsperiode.
TakeOver spilleliste