Del data fra PowerBI, Sharepoint og Microsoft 365 med dine ansatte på infoskjerm

I vår digital signage-løsning har vi integrasjoner mot en rekke kraftfulle kilder som Power BI, SharePoint, Microsoft 365, Yammer, QlikSense, Tripeltex med flere. Ved å automatisk vise viktige data på skjermer i organisasjonen, gir du dine ansatte verdifull innsikt.
Mange bedrifter benytter i dag Power BI for å samle data fra andre løsninger (økonomi, analyse, drift) i dashboard. Rådata formidles gjennom grafer og visuelle fremstillinger. Utfordringen er å få vist frem de viktige dataene til ansatte som har nytte av det. Den beste måten å oppnå dette på er via digital signage. Gi alle ansatte en mulighet til å se hvordan de jobber og hva de har oppnådd - til enhver tid.

Å kombinere bruk av data fra PowerBI med data fra f.eks. Yammer, SharePoint eller andre samhandlingstjenester er smart. På den måten vil innholdet på skjermene være oppdatert med relevant og god informasjon rettet mot de forskjellige avdelingene i en bedrift. Spe på med noen manuelle datakilder i d:Signage og du har har en komplett løsning med full kontroll på innholdet, samtidig som du gir de ansatte den informasjonen de trenger for å yte maksimalt.

Våre fullintegrerte løsninger er satt opp med stor sikkerhet slik at dataene dine ikke kommer på avveie. Vi benytter ikke åpen url mellom kilde og avspiller, men kun kryptert og autorisert disitribusjon. Alle avspillere må parres med kilden for å kunne vise innhold. Vi tilbyr også brukerstyrt SSO (Single Sign On) mot Microsoft 365 og GSuite for enklere bruk av d:Signage.


Eksempel på datakilder:

  • Power BI
  • Qlikview
  • Tripeltex
  • Salesforce
  • Visma.net
  • Yammer
  • SharePoint
  • Facebook Workplace
  • Gsuite (Presentasjon, Regneark, Kalender)
  • Microsoft365 (PowerPoint, Excel, Kalender, Teams)

I tillegg kan vi hente ut data fra ERP og CRM systemer direkte via vårt synksenter.

Vil du vite mer?
Ring oss på 941 62 180 eller fyll ut skjema nedenfor så tar vi kontakt.

Test løsningen gratis i 30 dager!

Er du usikker på om dette er det riktige for din bedrift tilbyr vi 30 dagers gratis test. Kontakt oss for avtale om oppsett og kom i gang med testperioden allerede neste uke.
BESTILL GRATIS TEST!
Demo
For en optimal testperiode anbefaler vi at evt integrasjoner mot intranett og andre systemer settes opp. Dette krever tilgang til nødvendige API nøkler som vi setter opp gjennom et møte med IT avdelingen. Selve oppsettet av løsningen tar fra 1-2 dager og er helt uforpliktende. Ingen kostnader påløper før dere har fått testet ut løsningen i 30 dager.