Digital signage effekten.

Digital signage har 7 ganger bedre blikkfang enn standardplakater. Impulskjøp øker med 162% og gir 42% gjennomsnittlig salgsøkning.
Digital signage er en ny og hurtigvoksende mediekanal som gir høy oppmerksomhet og inspirerer til økt salg. Store digitale skjermer er et perfekt hjelpemiddel til å vise reklame, profilering og offentlig informasjon ved hjelp av lyd, bilder og film. Annen verdifull informasjon man kan dele er annonser, nyheter, kartløsninger, menyer, åpningstider m.m.

Mesteparten av reklamene vi blir eksponert for på daglig basis er analoge. Det vil si plakater, bannere, roll-ups og liknende. Dette er fine virkemidler i reklamesammenheng, men får dessverre ikke alltid den oppmerksomheten den fortjener da det er "dødt" materiale. Men når vi i et miljø passerer en skjerm med bevegelse og lys vil vi automatisk stoppe opp og investere ekstra tid i det vi ser da vi instinktivt blir tiltrukket av dette. Så om du ønsker å få mer ut av din markedsføring bør du vurdere å ta i bruk digital skilting.

*(Kilde: POPAI (Point of Purchase Advertising Institute) og I-Open Environsell (USA) sin markedsundersøkelse i 225 kjøpesentra i USA.) (Kilde til gif: www.giphy.com)
 

Vil du vite mer?
Ring oss på 941 62 180 eller fyll ut skjema nedenfor så tar vi kontakt.

Test løsningen gratis i 30 dager!

Er du usikker på om dette er det riktige for din bedrift tilbyr vi 30 dagers gratis test. Kontakt oss for avtale om oppsett og kom i gang med testperioden allerede neste uke.
BESTILL GRATIS TEST!
Demo
For en optimal testperiode anbefaler vi at evt integrasjoner mot intranett og andre systemer settes opp. Dette krever tilgang til nødvendige API nøkler som vi setter opp gjennom et møte med IT avdelingen. Selve oppsettet av løsningen tar fra 1-2 dager og er helt uforpliktende. Ingen kostnader påløper før dere har fått testet ut løsningen i 30 dager.