d:Signage programvare utvikler seg i et høyt tempo. Ny moduler, funksjoner og integrasjoner utvikles kontinuerlig. For å sikre at deres eksisterende løsning er oppdatert med de nyeste funksjonene, at alle moduler og funksjoner fungerer som forventet, anbefaler vi at dere inngår avtale om serviceavtale med oss.
En serviceavtale er en helsesjekk av løsningen. Vi går igjennom alle malene, integrasjonene og grunnoppsettet og sjekker om alt fungerer som avtale, i tillegg til at vi tar en vurdering på om noen av våre nye moduler og funksjoner kanskje kan løse oppgavene enda bedre. Det settes av 1 time til en slik helsesjekk og du kan selv velge hyppigheten. Etter gjennomført helsesjekk vil vi oversende en fullstendig rapport om alle maler og funksjoner, samt gi anbefalte oppdateringer med estimert pris. En anbefalt oppdatering kan være endringer av maler, oppsett av nye maler, endring av visningsprinsipper osv.
En serviceavtale inneholder:
- Sjekk av maler
- Sjekk av integrasjoner
- Sjekk av grunndesign
- Statusrapport
- Anbefalte oppdateringer